- شما، Narges Alirezaee، Sajed Hamedani، Hanif Misaghi و 13 نفر دیگر این را میپسندید.
- 150 of 289
- Karim Eslami در اینجا هر کس با ترجمه ی من در رابطه با ایه 55 سوره ی مائده مشکل دارد خوشحال میشوم اشکالاتش را بنویسد
Mohammadi Hamidreza منتظر جواب شما هستم.- Karim Eslami جناب محمدی شما هم اگر اعتراض و ادعایی داری و میتوانی از آن دفاع کنی همین جا بنویس
- Mohammadi Hamidreza خب بگو که ادبیات بلد نیستم دیگه. چرا از این شاخه به اون شاخه می پری؟
- Mohammadi Hamidreza با این وجود برایت می نگارم تا ببینی اشتباه فاحش خود را!
- Mohammadi Hamidreza ضمیر «کم» به جهت مضاف الیه بودن و از طرفی مبنی بودن مبنی بر کسر است. از سویی دیگر با توجه به ترجمه ای که کردی رسول و مومنون رو عطف به کم کردی و ترجمه کردی که خدا فقط ولی شما، پیامب...نمایش بیشتر
- Amatallah Fatima Ibraheemi مؤمنين ياوران هم هستند اما كسى ارباب نيست.و در تشيع بدنبال اربابا من دون الله مى دوند كه شديدا نهى از سوى خدا بر اين اعتقاد شده.در تاریخ سپتامبر 15 و ساعت 05:39 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi المؤمنون بعضهم اولياء بعض. ياورى هم است نه سرورى!تشيع ياورى را سرورى مى بيند و مى خواهد كسى را جاى خدا معرفى كرده و اعلان شود : عقلها تسليم شود كه او سخنش مثل خداست و رد كردن ندا...نمایش بیشتردر تاریخ سپتامبر 15 و ساعت 05:44 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi داستان ولايت و امامت از بر شده حفظمونه!!در تاریخ سپتامبر 15 و ساعت 05:47 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi در تشيع يك كلمه آيه در كنارش ده قدم حرف و بازى با كلماته!!در تاریخ سپتامبر 15 و ساعت 05:49 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi آقاى محمدى حرفى از معناى راكعون نگفتین؟در تاریخ سپتامبر 15 و ساعت 05:54 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Mohammadi Hamidreza خانم امه الله سلام علیکم. ولی ذر این آیات به چه معناست؟ پدر ولی بچه است به چه معناست؟ ولی در آیه ولایت به چه معناست؟ این معانی را بفرمایید تا بنگارم.
- Amatallah Fatima Ibraheemi عليكم السلام.اولا بياييد يك حقيقت را مدنظر داشته باشيم كه عادات و رسوم و اصطلاحات روزانه را بكلى خارج از قاموس زبان قرآنى بشناسيم و الا انحرافات لغتى را به زبان قرآن سرايت داده و موجب تحريف معانى كلام الله فراهم خواهيد نمود...در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:15 از راه همراه · ویرایش شده · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi قرآن قاموس زبانى متكاملى ست كه حاجت به قواميس مخلوط شده ى بشرى ندارد.بياييم قرآن را با قرآن معنى كنيم.يعنى آيات متشابه را در كنار هم مطالعه كنيم تا معانى كلمات مشخص شود
- Amatallah Fatima Ibraheemi ثانيا دقت كنيم براى شما تنها كلمه ى ولي نيست كه مفهومش ضرورى ست بلكه معنى ركوع نيز!در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:22 از راه همراه · ویرایش شده · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi اگر تصور می کنید ولی یعنی سرور پس به مؤذنهاى شيعه بگویید اینقدر نگویند علی ولی الله!مگر الله هم سرور لازم دارد!؟در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:23 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi و اگر معنای ولی را دوستی و یاوری می بینید پس آقابالاسر داشتن نیست و همه ی مومنین امر به یاوری هم شدند...در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:24 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Mohammadi Hamidreza شما به جای این همه صحت های تکراری و واضح اگر معنای منظور خود را می نوشتید بهتر بود.
- Mohammadi Hamidreza به هر روی این معانیرا که آوردید مستند ه کدام آیه قرآن است؟
- Mohammadi Hamidreza و آیا ولی الله یعنی آقا بالاسر خدا؟!!!
- Amatallah Fatima Ibraheemi ببین برادر من قصد مسابقه و اعلام برنده ندارم! گردنم در برابر کلام الله آنچنان باریک است که جرات ندارم سربلند کنم بلکه سراوجودم راکع و ساجد کلام الله تعالی ست....بنده از این کتاب هدایت هیچ بهانه ای برای تقدیس علی و بروبچه هایش نمی بینم و چون به هیچ کتابی جز قرآن سجده نمیکنم پس روایتهای مذهبی را به نگاه چپ هم نمی بینم پس اگر خروار خروار اسم علی از کتابهای دست نویس راویان برایم ردیف کنید باز خواهم گفت:علی در کتاب خدا مجهول است و وجود ندارد و بروبچه هایش همچنین....مدر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:29 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi پس این آیه و دیگر آیات را با توجه به سیاق آیات معنی میکنم و ربطی به علی ندارددر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:31 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ.در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:33 از راه همراه · نمیپسندم · 2
- Amatallah Fatima Ibraheemi در اين آيه سخن از دوستى حقيقى خداوند است. سؤال شما در اشاره ايمان آورندگان است که بیان شده بسوی زکات و ادای واجب نماز در حالیکه فروتن و خاشع هستند می رونددر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:36 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi تصور شما داستان بشربافته ی راویان دروغگوست که فردی را در حال خم شدن به صدقه ی فقیر دادن ترسیم کرده اند!این داستان پارازیت ذهن مذهبیان است درحالیکه قرآن حاجتی به این پارازیتها ندارددر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:38 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi وهم راکعون در واقع وصفیست برای ایمان آورندگانی که به ادای قیام و نماز و ايتاء زكات عمل مى كنند و با ميل كامل و فروتنى.در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:40 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi وهم راکعون در واقع وصفیست برای ایمان آورندگانی که به ادای قیام و نماز و ايتاء زكات عمل مى كنند و با ميل كامل و فروتنى.در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:41 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi وهم راکعون در واقع وصفیست برای ایمان آورندگانی که به ادای قیام و نماز و ايتاء زكات عمل مى كنند و با ميل كامل و فروتنى.در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:41 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Mohammadi Hamidreza خب در این معانی که ابراز کردید آیا ولی و مولی به معنای سرپرست و صاحب اختیار در قرآن آمده است یا خیر؟
- Amatallah Fatima Ibraheemi ركوع به معناى خم شدن نيست همانطور كه سجده معنايش پیشانی بر زمین نهادن نیست.رکوع وصف درونی شخص مومن است و سجده نیز.یک فرد ممکن است در حالت پیشانی بر زمین باشد ولی ساجد نباشد.سجود و رکوع به معنای فروتنی و تسلیم و انقیاد کامل در اجرای امر الهی ست.ممکن است دستور به عملی خاص داده شود پس رکوع و سجود نشانه قبول و ادای کامل عمل است.در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:45 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Mohammadi Hamidreza درباره این که روایات می توانند در فهم آیات ما را کمک کنند یا نه بحثی است که بعدا به آن می پردازیم. فعلا بحث در معانی ادعایی شماست که می گویید با رجوع به قرآن باید مفاهیم فهمیده شود.
- Mohammadi Hamidreza خانم بحث رو منحرف نکنید. من از ولی و و لایت و مولا پرسیدم. لطف کنید در چارچوب بفرمایید تا از بحث منحرف نشویم.
- Amatallah Fatima Ibraheemi برای مثال بنی اسراییل امر شدند وارد زمین مقدس شوند درحال سجده یعنی درحال انقیاد کامل به اوامر و احکام الهیدر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:46 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi وَإِذْ قُلْنَا ادْخُلُوا هَٰذِهِ الْقَرْيَةَ فَكُلُوا مِنْهَا حَيْثُ شِئْتُمْ رَغَدًا وَادْخُلُوا الْبَابَ سُجَّدًا وَقُولُوا حِطَّةٌ نَغْفِرْ لَكُمْ خَطَايَاكُمْ ۚ وَسَنَزِيدُ الْمُحْسِنِينَ.سورة البقرةدر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:47 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Mohammadi Hamidreza من فرصتی اضافه ندارم. اگر در چارچوب بحث میکنید در خدمتم و الا فلا.
- Mohammadi Hamidreza دوباره می پرسم: در این معانی که ابراز کردید آیا ولی و مولی به معنای سرپرست و صاحب اختیار در قرآن آمده است یا خیر؟
- Amatallah Fatima Ibraheemi ....وادخلوا الباب سجدا...يعنى وارد دروازه شهر شدنشان با قبول و التزام به امر الهي باشد.نه اينكه با صورت بر زمين بخزند!و بروند داخل شهردر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:49 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi يَا مَرْيَمُ اقْنُتِي لِرَبِّكِ وَاسْجُدِي وَارْكَعِي مَعَ الرَّاكِعِينَ.يورة آل عمراندر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:51 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi سورة آل عمران معناى مولا را ياور نشان مى دهد :در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:54 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi بَلِ اللَّهُ مَوْلَاكُمْ ۖ وَهُوَ خَيْرُ النَّاصِرِينَدر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:54 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi اگر مولا مفهومش سرپرست می بود می بایست کلمه ی "رب" می آمد.چون رب به معنای سرپرست استدر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:57 از راه همراه · ویرایش شده · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi بل الله مولاکم و هو خیرالناصرین...براستی که خداوند بی همتا مولای شماست و او بهترین یاری دهندگان است...مولا یعنی دوست و یاوردر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 04:58 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi نعم المولی و نعم النصیر....نیز معنایش این است که خداوند بهترین یاور و بهترین نصرت دهنده ستدر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 05:00 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi کلا هیچ بشری سرپرست دیگری به مفهوم تشیع نیست. این عادت یهود بود که احبار و رهبانشان را اربابا من دون الله یعنی تقدیس و تعظیم می داشتند.در مفهوم قرآنی حتی رسول الله سرپرست نیست....لست علیهم بمسیطر!لست علیهم بوکیل!در تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 05:02 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Amatallah Fatima Ibraheemi به یاری و مدد الهی فردا ادامه خواهیم داد.باید شب استراحت شود.شب به خیر و اسأل الله تعالى لي و لكم الهدايةدر تاریخ سپتامبر 16 و ساعت 05:04 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Mohammadi Hamidreza اگر حرفی برای گفتن و بحثی مفید و قابل استفاده داشته باشید در خدمتم. فعلا خدا حافظ
- Mohammadi Hamidreza انشاء الله فردا منتظرم.
- Mohammadi Hamidreza فی امان الله
- Mohammadi Hamidreza دیشب منتظر بودم و امروز هم چنین!
- Mohammadi Hamidreza چقدر انصاف خوب است، ولی منصف کم دیدم.
- Karim Eslami برادر محمدی مغرور برای اینکه بدانی چقدر بی ربط حرف میزنی من ایه را برایتان میزنم و نظر شما را هم پایینش میزنم تا کمی بیندیشی و اعتراف به ندانستن کنی عزیز آیات خدا شوخی بردار نیست که مبنای تسویه حسابهای فرقه ای شما باشد
- Karim Eslami إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ [المائدة : 55]
- Karim Eslami ضمیر «کم» به جهت مضاف الیه بودن و از طرفی مبنی بودن مبنی بر کسر است. از سویی دیگر با توجه به ترجمه ای که کردی رسول و مومنون رو عطف به کم کردی و ترجمه کردی که خدا فقط ولی شما، پیامبر و مومنین است.با توجه به این ترجمه کذایی باید رسول و مومنین عطف به ضمیر کم شود و بر طبق مبانی باید رسول و مومنون مجرور شوند و بشوند «رسولِه» و «المومنین» در حالی که هر دو ضمه گرفته اند و این می دانی یعنی چه؟! یعنی رسول و مومنون هر دو عطف به خدا شده اند و معنایش این می شود که فقط خدا و رسول و مومنی که در حال رکوع زکات می دهد ولی شماست. خب فعلا این مطلب رو هضم کن تا بعد بیشتر بنگارم. خذ فاغتنم!
- Karim Eslami برای راهنمایی شما و اینکه اگر اهل تحقیق بودی و با غرور با دیگران حرف نزنی نکته را متذکر میشوم >>>در زبان عربی: اگراسمی بخواهد هم صفت و هم مضاف الیه بگیرد. اول مضاف الیه می آید سپس صفت می آید
- Karim Eslami پدرمهربان ما صدیقُنا الکریمُ (دوست کریم ما)
- Karim Eslami آقای محمدی در عبارت >>>محمد رسول الله <<<مضاف الیه کجاست ؟ و اعرابش چیست؟
- Karim Eslami یادتان نرود که من بیش از 60 آیه در قرآن دارم که هم به مومنین و هم به رسول میگوید که و لی شما تنها خداست اما شما از اینکه یک آیه به من بدهی که رسول هم ولی مومنین باشد عاجز هستی عزیز خواهرم امه الله هم به شما آیاتی دادند اما هنوز لجاجت میکنید و چنانچه ایه ای از قرآن دارید که بگوید رسول هم ولی است بیاورید مومنین پیشکش
- Karim Eslami مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ [البقرة : 120]
- Karim Eslami وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ [البقرة : 107]
- Amatallah Fatima Ibraheemi برادرگرامی آقای کریمی بهتره زیر نوشته ی آقای محمدی بنویسید:نقل قول آقای محمدی!...تا با سخنان شما قاطی نشهدر تاریخ سپتامبر 18 و ساعت 05:50 از راه همراه · نمیپسندم · 1
- Karim Eslami سلام دکتر عزیز خواهر فاطمه
- Mohammadi Hamidreza آقای اسلامی غیر مغرور! بفرمایید «کم» در آیه نقشش چیست؟ آیا صفت است یا مضاف الیه؟
- Karim Eslami کم ضمیر است و شما برای اینکه متوجه شوید رسول و مومنین هم عطف به ضمیر کم هستند
- Karim Eslami از شما سوالی پرسیدم ممکن است جواب دهید؟
- Mohammadi Hamidreza اعراب کم چیست؟
- Karim Eslami Karim Eslami آقای محمدی در عبارت >>>محمد رسول الله <<<مضاف الیه کجاست ؟ و اعرابش چیست؟
- Mohammadi Hamidreza در واقع نقش کم در این جمله چه می باشد؟
- Karim Eslami سوال من را جواب دهی جوابنت را خواهی یافت
- Mohammadi Hamidreza الله مضاف الیه است و مجرور. خب منظور؟
- Karim Eslami رسول چیست؟
- Mohammadi Hamidreza تو بگو!
- Karim Eslami پس مدعی نباش هنوز نمیدانی مضاف و مضاف الیه چیست
- Karim Eslami برو آقا جان یک مقدار از غرور کاذبت دست بکشچهارشنبه، 02:09 · پسندیدم · 1
- Mohammadi Hamidreza دنبال چه هستی؟ رسول مضاف و خبره.
- Karim Eslami و اما بعد سلام علیکم
- Karim Eslami دنبال اینو اما بهد سلام علیکم
- Mohammadi Hamidreza واضح صحبت کن عمو جان.
- Mohammadi Hamidreza یک چیزایی پراندی که نگن کم آوردی! این فضا فضای علمی است نه فضای کری های بی جا و بدون علم. حدود 20 سال ادبیات عرب تدریس می کنم تو نوبری!
- Mohammadi Hamidreza این مطلب رو که ادعا کردی کجا نوشته؟ «برای راهنمایی شما و اینکه اگر اهل تحقیق بودی و با غرور با دیگران حرف نزنی نکته را متذکر میشوم >>>در زبان عربی: اگراسمی بخواهد هم صفت و هم مضاف الیه بگیرد. اول مضاف الیه می آید سپس صفت می آید»
- Karim Eslami هرگاه تعریف مضاف و مضاف الیه و فرق ان را با صفت و موصوف تعریف کردی و تمایز این دو را دانستی خواهی دانست که اشتباه میکردی و برایت روشن میشود که محمد رسول چیست و الله چه نقشی دارد
- Mohammadi Hamidreza الله چیه؟ تو بگو آقای پرفسور.
- Mohammadi Hamidreza حقیقت اینه که اصلا خودت نفهمیدی چی نوشتی! محض اطلاع سرکار علیه بگم که در آیه شریفه ولایت کم آمده است و ضمیر مطلقا نمی تواند صفت واقع شود.
- Mohammadi Hamidreza ضمیر در این جا مضاف الیه است و محلا مجرور و اگر رسول و مومنون به کم عطف شده بودند باید جر می گرفتند نه رفع.
- Mohammadi Hamidreza این مطلبو یک بار گفتم، اگر متوجه نمی شی دوباره بنویسم و الا بگو بزرگترت بیاد عمو جان.
- Karim Eslami ببین دست و پای بیجا نزن سوال منو جواب بده محمد رسول آیا رسول مضاف الیه هست یا نه؟
- Mohammadi Hamidreza البته همه دارن می بینن دست و پا زدنت رو!
- Karim Eslami رسول چیست؟
- Mohammadi Hamidreza حالت خوبه؟
- Karim Eslami زبونت بند اومد؟ مدعی؟
- Karim Eslami من میرم بیمارستان تا تو فکر کنی بر میگردم برو به اون دوستهای مدعی هم بگو هم فکری کنین و یک چیزایی سر هم کنین بعد بیا اینجا بنویس
- Mohammadi Hamidreza می دونی هیچی بارت نیست؟!
- Mohammadi Hamidreza در حد اکابر خونا حرف می زنی!
- Mohammadi Hamidreza البته دست رو پیش گرفتی که پس نیفتی، ولی هر کسی که این متنهایی رو که نوشتی بخواند به وضوح می فهمه که بی سوادی.
- Mohammadi Hamidreza دوست هم ندارم که کمکم کنه! ولی لا اقل برای این که به حرفهات توجه کنند وارد بحثی بشو که در حد و قوارت باشه.
- Karim Eslami با شعار خودتان را تبرئه نکنید و به شعور دیگران احترام بگذارید به سوالم جواب دهید محمد رسول چیست ایا مضاف و مضاف الیه نیست اگر نیست پس چیست ؟
- Karim Eslami اگر بتوانید و به این پرسش جواب دهید انوقت اعراب رسول در آیه مائده 55 برایت روشن میشود شما را به فهم و درک حقیقت دعوت میکنمپنجشنبه، 17:39 · پسندیدم · 1
- Mohammadi Hamidreza محمد مبتدا و رسول خبر است. این را گفتم که بگویم که اصلا سواد این کارهار ونداری.
- Karim Eslami برادر عزیز من میدانم که شما هیچ از قواعد نمیدانی و کسانی هم که تو را راهنمایی میکنند نمیدانند برایت مینویسم تا بدانی برادر امیدوارم برای اثبات خودت حکم خدا را از بین نبری این یک قاعده ی کلی است برایتان مینویسم >>>>>اصل در مبتدا این است که معرفه باشد و اصل در خبر ، نکره بودن آن است.<<<<آیا در اینجا الله و یا رسول نکره است و یا اگر محمد معرفه است چگونه است که تنوین گرفته ؟ آیا تنوین نشانه ی نکره بودن اسم نیست؟
- Karim Eslami یعنی مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ نمیتواند مبتدا و یا خبر باشد بلکه محمد رسول هر دو با الله معرفه میشوند اما بدانید در زمانی که قرآن نازل شد از قواعد عربی اصلاً خبری نبود، بلکه قضیه بر عکس است به این معنی که اصلاً خود قرآن منبع قواعد و اصول زبان عرب است وقواعد عربی بر اساس قرآن پایه گذاری شده است. بنا براین اگر یک قاعده عربی که پس از نزول قرآن بناء نهاده شده است ، با قرآن تطبیق نکند ، نقض و ایراد بر آن قاعده وارد است نه بر قرآن. علاوه بر این ؛ این ایراد زمانی بر قرآن وارد می شود که جمله مخا لف با اصول وقواعد عربی در قرآن از نظر قرائت ، مورد اتفاق همۀ قراء نامدار بوده باشد ولی ما می دانیم که خیلی از این قرائات اجتهادی است و بطور تواتر از پیامبر (ص) نقل نشده است.
- Karim Eslami برای فهم قر
- Karim Eslami برای فهم قرآن باید از قرآن کمک گرفت در غیر این صورت به خطا می رویم باز هم به شما میگویم که آیات دیگر قرآن موید اینست که ولی مومنین و رسول تنها خداست آیات متعددی این را تایید میکند شما کافیست یک آیه به من بدهی که بگوید غیر از خدا ما ولی دیگری باید داشته باشیم20 ساعت پیش · پسندیدم · 2
- Karim Eslami البته اولیاء را نباید با ولی اشتباه گرفت برادر20 ساعت پیش · پسندیدم · 1
- Mohammadi Hamidreza برو بابا خدا شفات بده. این حرف هایی که زدی هیچ آدم عاقلی نزده. حیف که وقتمون رو تلف کردیم. این چیزایی که تو نوشتی هر کسی که از ادبیات کمی سر در بیاره ببینه بهت تا حداقل یک سال می خنده!!! من با شما بحثی ندارم دیگه.
- Mohammadi Hamidreza اگر امه الله بحثی داشت یا غیر تو شاید ادامه بدم والا فلا.
- Amatallah Fatima Ibraheemi چی شده! بحث در عالم مجازی به قصد شناخت و تحقیقه نه ردیابی اشخاص!6 ساعت پیش از راه همراه · پسندیدم · 1
- Karim Eslami تمام این بحث رو میذارم تو وبلاگم که ثبت بشه همه بفهمند که آخوند جماعت چقدر بی ربط حرف میزنه وقتی کم میاره اینهم آدرسش www.bahsequrani.blogspot.com
۱۳۹۱ شهریور ۳۱, جمعه
مبنای داستانهای دروغ منسوب به پیامبر احادیث است (2)
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر