۱۳۹۲ تیر ۳, دوشنبه

هر گاه زنا علنی شود زلزله‌ها هم ظاهر می‌گردد(آیا این خدیث درست است)

زلزله 7.5 ریشتری در سراوانِ سیستان و بلوچستان.

از امام صادق(ع) ‌نقل شده است:

«
هر گاه زنا علنی شود زلزله‌ها هم ظاهر می‌گردد
Top of Form
Jila Movahed این چه حرفی است، بجای اینکه خانه هایمان را ضد زلزله بسازیم، این حرف ها را مطرح می کنیم. آیا در کشورهای غربی که زنا علنی است، اینقدر زلزله می آید؟
سعید سلیمانی خدمتتون عارضم كه قوم عاد و ثمود نيز در دل كوه خانه داشتند كه الانم بقايايش هست...فرمان خدا جاري شود چيزي جلودارش نيست....بعدش اول معني عذاب و بلا رو بدون بعد ميشينيم راجع به جاهاي ديگه هم ميحرفيم "
Jila Movahed از ادب و احترامتون بسیار ممنونم
ﻃﺎﺭق ﻧﺠﺎﺕ این علم غیب را جناب امام صادق ع از کجا پیدا کردند؟
سعید سلیمانی جناب طارق نجات اين علم غيب نيست حقيقتي است از لابلاي قرآن كه امام آن را خوب ميفهمد.....آينده ايست كه قرآن خبر ميدهد ...اگه شما بله شما شمايي كه در اين گروه دم از قرآن ميزنيد خوب قرآن رو درك كرده بوديد و مقام و منزلت امام رو ميشناختيت اين سوال رو نميپرسيديد ....پس همينجا ميگم قرآني كه تو اين گروه تبليغ ميشه همون قرآني است كه سربازان معاويه بر سر نيزه زدند و خوارج بر اساس آن با علي جنگيدند "
سعید سلیمانی من قران بي ولايت اهلبيت رو اصلا قبول نداشته و دنبالش نميروم ....قرآن و عترت هردو با هم به كار مي آيند نه يكي منهاي ديگري "
سعید سلیمانی البته من منظورم كلي بود نه يك نفر خاص "
Ali Mohammadi Mohammad این سخن با قران تطبیق ندارد امام نگفته
سعید سلیمانی آهان بابا ما اينجا با كلي مفسر قرآن سروكار داريم ...اين خيلي عاليست و زيبا """
Karim Eslami برادر سلیمانی اهل بیت چه کسانی هستند و آیا آنها قران را نازل کردند آیا تفسیری از اهل بیت دارید که ارایه کنید بسیار خرسند میشوم که بفرمایید کتابی از اهل بیت به من معرفی کنید که متوجه قرآن شوم آیا امام صادق و یا باقر و یا دیگرانی که شما آنها را بعنوان اهل بیت میشناسید ترجمه ای از قران دارند که به آن رجوع کنم؟
سعید سلیمانی جناب كريم اول بگو ببينم اصلا اهلبيت رو قبول داري ويا به حق شناختيشون ؟
سعید سلیمانی اول تكليفت رو با حديث مستند و متواتر ثقلين روشن كن بعد من برات توضيح ميدم """"
سعید سلیمانی من بدنبال اهلبيت بدون قرآن نميروم ....
و نيز به دنبال قرآن بدون حب و ولايت و دوستي اهلبيت و پيروي از آنها نميروم "
قرآن و اهلبيت هر دو با هم هدايتگر هستند "

قرآن منهاي اهلبيت همان قرآني است كه سربازان معاويه بر سر نيزه كردند و خوارج نيز بر اساس آن رود...دیدن بیشتر
Karim Eslami سوال من ربطی به باور من نداشت تکرار میکنم آیا ترجمه و یا تفسیری از اهل بیت دارید که قرآن را ترجمه کرده باشند و من آن را بخوانم ؟ چنین چیزی وجود ندارد برادر و شما دچار فریب هستید
Karim Eslami فریبی که بدلیل دنباله روی از پدران پیشین گریبانتان را گرفته
Karim Eslami شما را به تفکر در قرآن و آیات خداوند دعوت میکنم
Karim Eslami وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللّهُ قَالُواْ بَلْ نَتَّبِعُ مَا أَلْفَيْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ آبَاؤُهُمْ لاَ يَعْقِلُونَ شَيْئاً وَلاَ يَهْتَدُونَ [البقرة : 170]
سعید سلیمانی دادا ...دادا كريم برو دمباله بازيت ....آره " برو پي زندگيت اين دستك دومبكا واسه من نه رنگي داره نه صدايي """
سعید سلیمانی البته ببخشيداااااا توهين نباشه....ولي در كل برو دنباله زندگيت......
سعید سلیمانی اگه پرسيدم عقيدت چيه تنها خواستم تكليف خودم روشن شه كه با جواباي مسخرت فهميدم تو چه وادي سير ميكني "
سعید سلیمانی از اولش فهميده بودم كه اين گروه دنباله رو تفكرات وهابييته """"
سعید سلیمانی ما ميريم شما بمونيد و قرآنتون "
سعید سلیمانی لعنت بر تفكرات وهابي...
سعید سلیمانی لعنت همين قرآن بر اونهايي كه تفكرات وهابييت رو دنبال ميكنند و تبليغ ميكنند
سعید سلیمانی يا علييييييي
Karim Eslami جناب سلیمانی تکبر شما نشان از جهل شما دارد و تعصب و تفاخرتان ستونهای جهالت را برا ی شما مقاوم میسازد چنانچه جوابی به پرسش من ندارید بهتر است کمی اندیشه کنید و در مقابل آیات خداوند متواضع شوید
سعید سلیمانی چشم حتما .....گفتم كه من قرآني كه تو داري ازش دم ميزني نه قبول دارم و نه دنبالش ميرم و كلي هم هراس دارم ازش
سعید سلیمانی حسين ابن علي به توسط قرآنخونا و نمازشبخونا شهيد شد
Karim Eslami اینجا کسی وهابی نیست زیرا وهابیت هم مانند شما بسیار حدیث باور هستندو خود را از حدیث باوران جدا ندانید
سعید سلیمانی ما ازين گروه رفتيم شما بمونيد و يمشت آدمي كه نسنجيده حرفاي شما رو قبول ميكنند "
Karim Eslami تِلْكَ آيَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآيَاتِهِ يُؤْمِنُونَ [الجاثية : 6]
Karim Eslami شما در کنار آیات خدا از سخنان دیگری پیروی میکنید که آنها را با سخنان خدا برابر میدانید و قران آنها را شرک میداند
Karim Eslami شما برادر اصلـآ با قرآن آشنا نیستی و تعصب جاهلانه و فرقه ای را دنبال میکنی که قرآن تو را از آن باز میدارد
Karim Eslami إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُواْ دِينَهُمْ وَكَانُواْ شِيَعاً لَّسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُواْ يَفْعَلُونَ [الأنعام : 159]

Shanazar Nazari ببخشید اقای سلیمانی حدیثی که شما فرمودید از پیامبر اسلام است خوب است بگوویید که امام صادق ع از که روایت کرده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر